Började jobba idag.

Idag började jag då mitt semester vikariat på Nygård i Locknevi. Så nu får jag bo hemma hos min far i 3 veckor. Men jag klagar inte, skänt att göra något och få pengar för det, haha. Saknar min älskade Jimmie så otroligt mycket bara, men det är sånt man får ta med en nypa salt! Jag trivs jätte bra på jobbet och alla är jätte trevliga, jag klagar absolut inte på något. Allting är på tobb, hela livet! Vi trivs så bra i lägenheten, man känner sig så fri. Vi kan göra vad vi vill utan att behöva tjata om skjuts etc etc.. Det jag saknar när jag är där inne är min katt Cajsa. Då vi skulle ta med henne hade hon gått och gömt sig så då fick vi ta lilla Kattis istället, men nu på fredag när jag åker hem till Vimmerby ska jag ta med mig Cajsa och sen på söndagen tar jag med Kattis hem hit till Locknevi så har vi Cajsa inne i lägenheten. Tror att ´Cajsa passar bättre som innekatt än vad Kattis gör. Haha, nu sitter hon bakom mig och mjauar. Söt katt, hon Cajsa. Älskar henne verkligen. Min tissemiss. Skriver inte så många inlägg, men det beror på att vi inte har internet i lägenheten, men vi ska nog skaffa det för min far har sagt upp bredbandet här hemma så, jaa. Då kan lika gärna vi ta över det. Men nu ska jag gå och hjälpa min far lite, måste ju hjälpa till med tanke på att jag får bo här hos honom när jag jobbar.

Ha det fin fint alla. Puss och kram. *

Kommentera här: