Sov dags.

Snart ska jag ta och lägga mig, klockan är 21.24 så det är väl på tiden. Är jätte trött, har varit uppe hela dagen.
Diskat, plockat undan tvätten, plockat lite med andra saker. Har funderat lite på flytten, hur vi ska göra med den.
Haha, kommer bli svårt att få ihop allting, speciellt tv hyllan vi har nu! Den är enorm! Hur ska vi få ner den?
Tog tusan en hel natt att få upp den, lär ta lika lång tid att ta ner den igen skulle jag tro..
Sedan ska den ju upp igen, haha. Stackars älskling, kommer nog vara han som får göra det.
Jag måste ta hand om plutt då. :)
Sydde även mina strumpor idag, kände att jag inte ville slänga dom, haha. Eftersom jag kan sy, varför inte göra det då?
Duktig jag är. :) Skrev även upp det vi ska handla på onsdag, vi får låna lite pengar utav pappa eftersom vi har så dåligt.
Han får tillbaka det nästa månad, då Jimmie får vi betala själva,
dessutom har vi en avbetalning på den andra som kostar oss 1050kr. 327kr var allt vi fick över, låter fint va?....
sin lön. Denna månad fick vi 327kr över att leva för,
när allting blivit betalat. Fick ingen hjälp med hyran denna månad, den får
Så är det. Skönt att slippa socialen nu på några månader när Jimmie jobbar. Sedan får vi ju föräldrapenning.

Nej nu ska jag gå och ta min järntablett, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och kolla tv, vänta på Jimmie.
Han jobbar eftermiddag så han kommer inte hem förrän tolv, men vad gör det?! Jag gör inget imorgon. :)
Sova länge med älskling, ligga och gosa.. Åhhh, det är så mysigt! Dock gosar han oftast med magen, haha. :)
Svarar gör den lille med, med sina små sparkar. :) Underbaring som ligger i magen... ♥




Kommentera här: