Hultsfred marknad.

Idag ska vi åka till Hultsfred på marknad. Sitter och väntar på att Jimmie ska vakna till och kan ta lilltösen
för jag ska nämligen färga håret, svart som jag haft en annan gång. Tycker jag passar i det faktiskt,
med tanke på att jag har mörka ögonbryn. :) Men ialla fall. Marknad idag då. Jimmie har gett mig tillåtelse att
handla för 600kr, saker till mig själv för dom pengarna. Så idag blir det marknadsshopping om inte Paulineh
blir sur, hehe. :) Vi ska även packa idag och köra ut ett flyttlass till min far.
Vimarhem ringde igår och vi får börja flytta in på måndag eftermiddag om de som har lägenheten nu lämnar in
sina nycklar. Det känns ganska bra, fattar inte hur de hade tänkt annars. Flytta alla saker och städa på bara
sex timmar?! Dessutom ha ett rum ledigt här för han som ska flytta in efter?! Men nu är de ju lite löst. :) Skönt!

Min lilla älskling gosar på min axel och ibland kommer det en liten spya då och då. ;)
Idag har hon inte varit så arg, haha. Men jag ska försöka söva henne snart igen, annars blir det liv i luckan..

Nej, nu ska ja väcka älsklingen i sängen och få han att gå upp. Ha en bra dag, kanske ses idag. :)



Hon är det bästa, det finaste och underbaraste. ♥




Kommentera här: