Tröttisen.

Varje kväll är det ett himla liv här hemma, lilltösen vägrar att sova! Hon är för trött för det.
Men tillslut när man ammar henne och låter henne somna vid bröstet går det bra.
Min lilla flicka, så bortskämd vid mammas bröst. Men vad gör man?! :)
Blir nog inget lågt inlägg idag, snuttisen ligger i mitt knä och äter lite ersättning så svårt att skriva för min del.
Hon är väldigt trött nu med så hin ska väl snart få sova lite. :) Har fått hem bärselen nu,
så när hon är på bra humör blir det lite lättare att göra saker här hemma. Hon avskyr att ligga still för länge,
så babygymmet går bara ett tag. Men ingenting funkar när vi är trötta, förutom mammas bröst. :)

Vårat allt <3.


Älskade Paulineh.
<3


Nästa vecka flyttar vi. Mycket styr med den flytten... Vi ska vara ute ur denna lägenhet senast tolv nästa tisdag,
men vi får inte flytta in i den andra lägenheten innan tolv. Hur dumt låter inte det?! Hur f*n ska man hinna städa?
Jävla skit säger jag bara!!

Denna bärsele har snuttetuttan fått, hon köpte den för sina egna pengar. :)


Nu ska jag gå och söva älsklingen min. Hon är så trött nu. :)
1 Livets Diamanter:

skriven

Bärselarna är guldvärda när barnen är små!!!!

Hoppas att allt är bra med er!?



Pussis <3

2 Ela:

skriven

vilka stora ögon hon har :) så sött.

Kommentera här: