Hemma nu igen.

Kom hem för ca 1 timma sedan och nu sitter jag här och skriver igen, haha. 
I fredags blev det sent innan vi kom hem till mamma, klockan var inte innan 8.
Vi beställde pizza och det var 40 minuters väntetid innan den var klar så det tog sin tid tyvärr!!
När vi kom hem till mamma var det att äta pizza och sedan fika och sova! Tro mig, det var gudomligt att få lägga sig ner..
Helgen gick, den gick lite för snabbt tycker jag. Jag önskar att vi kunde varit kvar längre, dock var vi ju kvar 2 dagar mer än
vad det var tänkt, men ändå! Men men, som alla andra har vi också ett hem att sköta!
Så idag var det bara att packa sina väskor, sängkläder och allt och åka hem igen till Vimmerby.
Det är så hemskt att dra med sig katterna, så synd om dom. Snart vet dom inte vart deras hem är! Usch..
Just nu sitter Nisse och tittar ut genom fönstret precis som om han säger " jag vill tillbaka till Anette och leka i snön " ..
Scrollan har gått och gömt sig bara, " vill bort ifrån eländet, så litet här " .. 
Jag håller med dom! Jag vill inte bo i denna etta mera nu. Gillar den verkligen inte, jag vantrivs!
Men snart måste vi flytta till nytt och större, så fort den lille kommit ut till den stora vida världen.

Jag längtar något enormt tills den lille kommer! Jag är så spänd och till skillnad från vissa,
så ser jag fram emot förlossningen!!
Det är helt enkelt ett under att en kvinnas kropp är gjord att föda barn,
att det kommer ut en till människa genom våra kroppar.
Vad mer kan vara ett bättre mirakel än det?!

Tack Jimmie, för att det är du och ingen annan som ska bli far till mina barn.
För 1 ½ år sedan hade jag inte ens en tanke på att det skulle bli du och jag, Jimmie
och verkligen ingen tanke på att vi idag väntar vårat första barn tillsammans.

Jag älskar dig.

Kommentera här: