Vecka 20.

Igår gick jag in i vecka 20, det var först igår jag kände rediga sparkar ifrån den lille. Inte som det har känts förut,
utan nu var det rediga sparkar. Den lille var helt vild, sparkade säkert i 5 minuter med lite mellanrum då.
Idag ska jag och älsklingen till barnmorskan och jag är inte helt säker på vad vi ska göra där faktiskt, haha.
Men jag antar att jag ska få lite sprutor och göra kisseprov igen. Kanske blir undersökt,
tror man brukar det i denna vecka va?
Jag tycker det är spännande. :) Dessutom är det ju första gången som Jimmie följer med och det känns otroligt bra.
Det är inte så ofta båda "föräldrarna" är med till barnmorskan skulle jag tro, han är ett så otroligt bra stöd. :)
Jag tycker det är så underbart!! Kanske får vi höra hjärtslagen idag?! Åh, det vill jag verkligen göra!
Haha, jag tycker verkligen det är mysigt att få höra den lilles hjärta. :) Då vet man ialla fall att den lille lever och mår bra.

Magen har börjat tagit sin "gravida" form nu, haha.  Jag antar att jag inom några veckor är stor som en gris.
Fast, vem klaga. :) Haha. Illamåendet går det sådär med, det är inte helt över än tyvärr.
Men nu är det bara när jag inte ätit på ett tag, då mår jag illa. Annars är det nästan ingenting alls längre.
Och tabletterna jag fått tar jag bara om jag verkligen behöver det eller om jag vet att jag ska bort.

Så är det.

Igår köpte älsklingen en mobil till mig, en Samsung F480 Touchwiz pink.
(Den på bilden)
Visst är den fin? :)   Tack älskling!

Jag tycker den är jätte fin och helt i min smak! :)
Tack älskade. Du är så söt. <3

Nej. Nu vill faktiskt sötnöten själv sitta ett tag så jag ska gå och göra iordning mig.
Ha en fin dag alla. Njut av livet.