Snart är denna dagen slut.

Mm, det börjar att dra sig emot kvällstid och jag måste erkänna att jag är väldigt trött redan nu.
Var och hämtade Robin på dagis idag igen som jag skrev igår, haha. Det var väldigt skönt med en promenad,
hem iallafall. Jag och Jimmie cyklade dit,
men hem fick vi gå med plutten tills Jimmie frågade om han ville sitta på pakethållaren..
" Vad bra att ni tog cykeln idag" sa Robin efter ett tag. " Jag orkar ju inte gå så långt, så det var ju bra" sa han sen igen.
Världens goaste unge är du. =) Hoppas att den lille blir lika underbar som du! Anledningen till att jag skriver nu, är faktisktför att en viss systeryster komenterade förra inlägget och sa att jag skulle uppdatera er lite mer.
Så det gör jag ikväll, haha.
Fast jag inte har så mycket att skriva om ikväll, så ska jag nog allt lyckas få ihop några rader..

Iallafall. Vi åt pannkakor med Robin idag, han sa att han ville ha det igår, men vi kom ju aldrig hem hit så det fick bli idag.
Och tillråga på allt, fick det bli gröna pannkakor och det tyckte han extra mycket om (vad han sa iallafall) haha.
Han sa att de såg omogna ut när dom va gröna, då gick det inte att hålla sig för skratt längre.. Himla goo..

Therese var nyss och hämtade honom, känns lite tomt.
Trodde vi skulle hinna spela dinosaurie spelet, men det hann vi ej.
Vi får ta och göra det nästa gång lilla pluttisen är här, han gillar verkligen det spelet.
Kanske lite tur att vi valde just det och inte ett frågespel. =)

Jag känner mig helt slut i hela kroppen, som om jag inte sovit på flera dygn nästa, fast det har jag!
Antar att det är en del av graviditeten, haha. Så jag får helt enkelt stå ut med det.
Snart åker vi till Karlstad, det ser jag också fram emot. Haha..
Det gör defenetivt Jimmies far och kompisar också har jag märkt. Hahaha..
De tycker det är jätte kul att Jimmie ska bli pappa, ja de har till och med kommit på ett namn till den lille
om det skulle bli en pojke, Chucky. Ni som ser skräck,  ni har väl sett mördardockan Chucky?! Hahaha.
Visst, det är ett ganska fint namn och en aning ovanligt, men det kommer bara få mig att tänka på mördar dockan.
"Uuurgh", haha. Men vi får se, Jimmie och jag är ganska säkra på att den lille ska heta Pauline om de blir en flicka.
Tänkte på Melissa också, men vi tycker det är så vanligt. Vi vill ha något ovanligt, men fint.
Så, ja vi får helt enkelt vänta och se vad de blir för lite sötsak som ploppar ut. =)
Kanske inte alls blir något namn vi har tänkt oss som passar in.

Haha, nej nu vill Jimmie prata lite med sina vänner så jag ska lägga mig i soffan och kolla på The Simpsons.
Det är grejjer de. Hahaha..

Ha en underbar kväll alla, ta hand om er där ute.



Kommentera här: