Tack ni som kom.

Tack alla ni som kom på mitt ljusparty, dvs - Mikaela och Mikaelas lillasyster, Jimmie, mormor och självklart
konsulten själv Charlott Nilsson. Jag hade det jätte trevligt och hoppas att ni kände likadant.
Det blev en kvalificerad visning, alltså Charlott fick in en ny bokning och vi kom upp i priset 2200kr + att jag vann lott.
Jag fick handla gratis ur katalogen för 596kr. Köpte mycket fina saker och jag köpte andra saker utöver det jag "vann".
Så än en gång, tack alla ni som kom. :) Utan er hade detta inte varit möjligt!

Godkväll annars då. Jimmie ligger och sover, han börjar jobba klockan elva. Ska väcka honom vid tio tiden,
då ska jag ha lagat mat till honom och mig. Ingen av oss har ätit på hela dagen utan vi bestämde att vänta till kvällen.
Det blir kycklingfilé med ris och någon god sås till. Mmm.. Man blir så hungrig! Men innan dess får jag mumsa i mig
av muffinsen som blev över från ikväll, bakade de igår och gud vad mumsiga de är! Muffins och mjölk. Haha.

Jag och Jimmie har ett litet dilemma faktiskt. Vi har bara två flicknamn till bebis och ett pojknamn. Vi behöver fler!
Ni som läser, komentera gärna med ett eller flera namnförslag. De namn vi har nu är ; 
flicknamn: Stéphanie och Paulineh. pojknamn: Hugo.
Vi vill ha fler utifall att något av namnen inte skulle passa, bra med lite variation ibland.

När Jimmie går till jobbet är det sovedags för mig, har hållt igång hela dagen så jag är helt slut.
Även magen har fått stå ut med mycket idag, känner hur den spänner och stramar. Den lille är vild och galen idag.
Snart är det dags för trollisen att komma ut. 23 dagar kvar tills BF.

Kommentera här: