Nästan färdig.

Nu är jag nästan helt färdig med städningen, hoppade över lite små saker som jag skrivit på listan som jag
tyckte var lite onödigt att göra just idag. Väntar bara på att golvet ska torka så att jag kan lägga på mattorna,
sen är det faktiskt klart! Tog inte så lång tid som jag trodde, det är så skönt när det är rent och fint här hemma.
Det luktar Syren i hela lägenheten också, haha. Vårat skurmedel var slut så jag fick ta sköljmedel. Det funkade också..
Så nu luktar det väldigt gott. Mm... Haha.

Det blir inte att åka ut till pappa idag. Jimmie ska ut med sina jobbekompisar och jag känner inte för att åka ut själv.
Så det blir en ensam kväll i lägenheten igen, som det nästan blir varje helg när vi inte är hos pappa. Haha.
Börjar bli ganska van vid att vara ensam nu. De enda gångerna jag inte är ensam är innan Jimmie åker till jobbet. 
Roligt liv man har, haha! Nästan pinsamt hur ensam en människa får lov att vara ibland. :)
Nu önskar jag verkligen att lille plutten vore ute så jag slapp att sitta ensam hela tiden.. :(
Men jag ska inte deppa ihop för detta, jag är som sagt van och brukar alltid hitta på någonting att göra. :)
Älskling måste med få ha lite tid med sina vänner, inte bara sitta inlåst i en lägenhet med mig.
Fast... Det var länge sedan det var vi två ensamna utan jobb eller annat i vägen.. :( Men men...

Imorgon är det hur som helst marknad och jag hoppas att Jimmie inte är för bakfull så att vi kan gå ner en sväng.
Jag hoppas även på att vi kan åka ut till pappa imorgon istället så kan pappa också följa med ner på marknaden.
Han behöver med ut och träffa folk, vara lite social tycker jag. Haha, koppla bort allt han har att göra hemma för en stund.
Jag önskar vi kunde vara där mer för pappa behöver all hjälp han kan få och man ser hur mycket bättre det går för
honom när vi är där och hjälper till. Han blir glad av det. :) Att någon hjälper til. :)

Kanske dags att kolla golvet. Ha en fortsatt bra fredag. ♥

Kommentera här: