STOR städning.

Idag är det STOR städning hemma i lägenheten och då menar jag verkligen STOR städning, haha.
Började skriva på en lista som jag inte hade tänkt skulle bli så lång, men när jag var klar med den slutade den på
två a-4 sidor. Så idag är det verkligen mycket som ska göras och jag har inte en aning om jag ska hinna med allt.
Jag vill nämligen inte att det ska ta två dagar, då hinner det bli lika skitigt igen ju. Men men..
Får göra så mycket jag hinner, än är ju inte dagen slut om man säger så. :) Kanske hinner ändå..

Annars idag ska jag träffa Lirie, eller det var tänkt så men hon kanske ångrar sig nu nör hon vet att jag städar? Haha..
Kanske inte är så roligt att komma hit när jag har stor städning.. Eller så tycker hon det, få se mig jobba lite.. Tss..
Nej men, när vi precis flyttat hit hjälpte hon faktiskt till med att städa och så, hon var jätte duktig och det var uppskattat. :)
Jag kan inte skriva så mycket idag, har bara en liten paus annars kommer jag verkligen inte hinna med att städa.
Dricker lite kaffe nu, men det börjar att svalna redan.. Usch, inte gott med kallt kaffe..

Nu är det bäst att jag återgår till det jag höll på med, vill att det ska vara lite klart när Jimmie kommer hem sen.
Han vet nämligen inte om att jag hade planerat in denna storstädning idag, thihi.
Ha en bra fredag och sup inte för mycket nu. :) Vänta tills jag kan va med! Haha. Puss hej.

Kommentera här: