En liten som vägrar sova!

MM! Är så trött och så dålig och inte vill lilla Paulineh sova inte! Hon saknar Jimmie..
Hon brukar aldrig kunna sova om inte Jimmie är hemma och fråga mig inte varför det är så, men så är det..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Får antagligen vänta tills hon är så trött att hon bara inte kan
vara uppe mer! Men det är synd om henne, jag blir tokig! Han var verkligen tvungen att åka till
Karlstad nu när jag var sjuk också! Hade jag varit bättre hade jag kanske orkar att vara uppe och allt,
men nu är jag sjuk! Gud! Känns som om allting går emot mig just nu. Och denna jävla förkylning!
OM BARA DEN KUNDE FÖRSVINNA NÅGON GÅNG, MEN NEJ!! FYFAN!

Nu ska jag få min dotter att sova och mig själv med.

Detta är sannslöst!


Ni får ursäkta min vrede, men jag är arg, ledsen, sjuk, trött och irriterad just nu. Kunde inte min älskade valt en annan helg? Nej. Hans kompis fyller år imorgon och det var visst väldigt viktigt...

1 sofia:

skriven

Hoppas du mår bättre idag gumman!

Önskar att jag bodde nära så jag kunde komma och hjälpa dig med allt så du fick lite sömn <3



Pussisar!

Kommentera här: