Föräldragrupp för unga mödrar.

Godmorgon folket! Idag var vi inte uppe med tuppen, jag fick sovmorgon en hel halvtimma, haha! Kändes bra efter natten. Snuttan har haft feber hela natten och varit kokhet. Fick ha fläkten igång och inte ens det hjälpte, hon var lika varm ändå. Idag är hon fortfarande lite varm, men inte alls lika hängig som hon var igår eftermiddag. Så idag ska vi mysa, är så tråkigt väder så vi blir nog inne idag. Har bara mys kläder på oss, haha. I eftermiddag klockan ett ska vi till föräldragruppen för unga mödrar. Det tycker vi ska bli jätte skoj. Träffa mammor i samma ålder och barn i samma ålder som Paulineh. Varje gång vi haft tid för föräldragruppen innan har sessan lyckats att bli sjuk, har aldrig slagit fel. SÅ idag, äntligen, ska vi dit och träffa lite folk. Blir nog bra för Paulineh också att få träffa lite kompisar. :) Får se, kanske är några jag kan bjuda hit på mamma/tjej fika någon gång. Blev rätt så lyckat sist så. :) Nu står mina två älsklingar och dansar till "Living next door to Alice" haha. Så söta. Mina ♥! Själv sitter man bara här och skriver för att hålla er uppdaterade, haha. Jag ska snart gå och diska, sen ska jag städa lite plocka bort sedan våran myskväll igår. Dricka mitt kaffe står såklart först på listan då, hihi.

Ikväll ska vi ut till pappa, vara där lver helgen. Vet ej om vi åker hem på söndag eller stannar längre. Själv skulle jag vilja stanna längre för det är så skönt att vara där ute. Tror Paulineh också tycker om det mycket. Ute varje dag, i ur och skur. F¨r se hur vi gör med katterna, igår var vi ialla fall ute med båda i koppel och de tog det mycket bra. Förutom Nisse då, som blev galen så fort någon gick förbi. Scrollan tog de bara lugnt, när någon gick förbi hukade hon sig bara och följde personens steg. Hur som helst, får se hur vi ska göra. Får prata ed sambon min. :) Nu har vi lite aatt göra. Bye bye.


Fin va? :)

Kommentera här: