Glad valborg!

Kom ut till Locknevi igår kväll vid halv nio, vilket var bra. Paulineh sov i ca 10minuter i bilen, men var vaken lite till och från hela vägen hem. Vid tio kom vi alla i säng och sessan somnade som en stock. Innan vi gick och la oss åt vi pizza, eller älsklingen och pappa gjorde det. Jag och Pauline delade på souvlaki, fast sötungen tyckte bara om pommesen till, haha! Idag är det valborg och vi ska faktiskt inte göra någonting speciellt. Pappsen ska vara i byggdegården för Flamingokvintetten spelar där. Får se om vi kanske går bort en sväng innan det har börjat. :) Ta något foto på dom kanske, haha! De spelar faktiskt bra dansband! Nä nu är det visst någon som är lite smått gnällig här. Jimmie är ute och dolar så det är väl bäst att jag roar min dotter lite nu. Vad tycker ni om min nya bloggdesign? Haha! Kass jag vet, men har en annan på G så.. Jaaa, den duger ett tag. Hej svejs!

Kommentera här: