Tröttheten kommer smygandes ikväll.

Jag känner mig helt slut i kroppen och knoppen. Har ingen ork till något mera ikväll, helst av allt skulle jag bara vilja gå och sova nu! Bums, nu med detsamma! Måste ta på nya sängkläder, vilket just nu känns väldigt jobbigt. Ikväll har jag plockat ner alla tomtar, dukar och jullikt i hela vardagsrummet och sovrummet, har även plundrat julgranen och fått undan den. För oss är julen över.. Det är lite gardiner och ljusstakar kvar, men de låter vi sitta i ett tag till. Medans jag höll på med allt bestyr + springa efter Paulineh satt han och drack öl. Lite orättvisst tycker jag faktiskt och det visade jag honom tydligt och klart genom att bara säga "nu går jag och vilar", stänga dörren efter mig och gå in i sovrummet för en liten vilopaus på fem minuter. Jag hoppas på att få sova snart, tror hela familjen längtar efter att få krypa ner i en varm och gosig säng.. Men som sagt, det är lite kvar att göra och det måste göras ganska snart! Blää, jag orkar inte, men jag måste!

1 Mikaela - gravid i vecka 33:

skriven

Men hjärtat är svårt att lyssna på när hjärnan är med att bestämma :) Skulle vi ta en manlig från min sida skulle jag utan tvekan välja pappa, och skulle jag tänka att vi skulle ta en yngre så skulle jag välja min syster. Och det mesta beror väl just på det att jag inte står min kusiner sådär nära att jag träffar de så ofta, och jag vill inte välja en vän om vi skulle bli osams. Men det känns ändå svårt att para ihop min pappa, eller min syster tillsammans med någon på Eriks släkt också :/ Herregud.



Ja, vi får hålla våra tummar för att våran bebis fixerat sig och att du snart får sova och saml krafter till morgondagen :)



Puss och kram

2 Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.:

skriven

Sv: 40 kg? Du är medveten om att man inte ska eftersträva en ätstörning vid viktminskning?

3 Anna:

skriven

Gott nytt år och ha en mysig dag/kväll

Kommentera här: