Resultatet!!

Ja, detta blev då det slutliga resultatet av min färgning och som ni ser blev håret helt plötsligt 60cm långt. ;)




Vet att bildkvaliten inte är något vidare, men tog utan blixt eftersom jag fick ta i spegeln!
1 sofia:

skriven

super snyggt! :)



Nu går texten bra att läsa med ;)



Puss puss

2 Anonym:

skriven

Vart har du tagit vägen? :O



Var läääänge sen du bloggade ju :(

puss

3 Sofia:

skriven

Duktig du är på design , såg att du gjort fias oxå :) Du har inte lust att hjälpa mig? eller vad använder du för program? Kram

4 Sofia:

skriven

Hejsan!



Jag är i behov av design hjälp till en blogg!

Vill du hjälpa mig?



Har startat en blogg där jag ska börja sälja sexleksaker och behöver en snygg design innan jag kan sätta igång! :)



Pussar <3

5 Malin, 21 år & Gravid:

skriven

svaren på dina frågor finns nu ute :)

Kommentera här: