Solsken igen.

För exakt ett år sedan idag på klockslaget stängde jag på datorn och började klocka värkar, värkar som inte alls gjorde ont utan bara spände och var jobbiga. Det var 2-3min mellan varje och de varade i 1-2min. Några timmar senare ringde jag förlossningen..

Tjohej! Idag är det då onsdag och vad ska man hitta på? Hm. Vaknade vid halv sju idag, av att Jimmie skulle gå till jobbet och då vaknade såklart fröken bredvid mig  också. Men vi låg kvar lite i sängen och tillslut somnade vi båda om. Gick upp för dagen klockan halv nio. Idag ska vi inte göra något speciellt, förutom att diska och dammsuga upp lite smulor som en viss liten dam har fixat idag.Funderar på att ringa till pappsen och fråga om han har lust att komma in en sväng idag och följa med på staden. Behöver köpa lite paket till sessan men kan tyvärr inte göra det när vi inte har någon som väntar med Chuck utanför affären. Lite tråkigt. :( Jag vet att pappa gärna ställer upp, bara han har tiden till det, så ringa och fråga är väl inte så farligt ialla fall? Men nu kom jag på en annan sak, Jimmie har med bankkortet till jobbet!! Fy bubblan, hm. Får jag ringa till han med och höra när han har rast så at jag kan hämta det. Äh. Då får han ju lite besök på jobbet så han kanske inte klagar. :) Nää. Jag ska slå en pling till pappsen nu, sen dammsuga, sen diska och försöka hinna laga mat innan så att älsklingen min bara behöver värma det när han kommer hem om inte vi är hemma då med. Hoppas ni får en super dag för det ska jag allt försöka framodla idag. Vill så gärna handla paket, kläder, leksaker - allt till ett bra pris. ÅH jag älskar att shoppa även om det inte är till mig..

Kommentera här: