Nu säger vi godnatt!

Tänkte lägga in ett litet snabbt inlägg för kvällen eftersom jag inte vet om det blir något inlägg imorgon. Står nämligen påskstädning på schemat med stora bokstäver! Var nämligen iväg i eftermiddags och införskaffade dammsugarpåsar. Blev lite annat också, går tydligen inte låta bli att handla fler än en sak när man är iväg ;). Så nu vet ni vad jag gör under morgondagen om ni märker att jag inte uppdaterat bloggen fram till kvällen. Hoppas ni alla haft en bra dag för min har varit sisådär. Paulineh har inte varit på så bra humör idag, vet inte om det fortfarande är ena tanden som gör henne lite ilsk, men men bara att stå ut.
Vi tar nya tag imorgon och när hon får vara med för att städa blir hon nog på bättre humör skulle jag tro :). Nu sover hon ialla fall och jag med snart! Min far ringde förut, pratade lite skit och som vanligt rinner tiden iväg, haha. Han berättade att han skulle komma hit på torsdag efter jobbet. Tycker om min pappa! Så är det..
Nej nu vet i tusan om jag orkar att skriva mer faktiskt. Har lite hemlisar på G också, men mja. Ni känner väl mig, jag avslöjar nada ;). Sängen väntar. Godnat på er bloggsnokare, det är en dag imorgon också! En påskstädardag!

Kommentera här: