Sista mars 2010.

Halloj! Nu har jag lite tid över för att få in ett litet inlägg allt. Prinsessan sover och älsklingen också, haha, men honom ska jag snart ta och väcka. Städandet går framåt, har to.m hunnit deklarera idag. Får några tusen över på skatten och det är bra! Haha. Andra gången som jag deklarera, men förra året blev det bara några hundralappar. Nu ringde min mor och sa att hon skulle komma hit, pappa ska visst hämta henne här. Roligt att de kommer på lite besök, hehe. Så får sätta på lite kaffe sen.



Idag är det den sista mars för 2010, detta datum kommer aldrig mer att komma tillbaka. Det är nästan lite hemskt när man tänker på det faktiskt. Att tiden som har gått, är tid vi aldrig kan få igen. Ibland saknar vi det, ibland inte, men så är väl livet i gues.

Nej nu ska jag ta och diska lite, sedan är det väl dags att sätta på lite kaffe åt gamlingarna. ;) Haha! Ni får ha en bra kväll, får se om jag kanske slänger in ett till litet inlägg innan sovdags. Sånt som märks.. Imorgon kommer farfar Lennart också. Får se vad snuttisen tycker om det. :) Aja. NU ska jag gå!

Kommentera här: