Det är inte första gången

Sitter i soffan  och försöker få min förkylda sötnos att sova, men det är inte lätt när hon bara vill till pappa och han inte är hemma. Det enda som har funkat i deyya "nödläge" är att bära på henne, vilket jag egentligen inte får så min rygg kommer inte alls må bra efter detta! Började redan känna av smärtan när jag satte mig ner i soffan, kul detta! Men det är väl så när far och son vill ha lite egentid och då är det viktigt att dom får den, visst? Sen om det drabbar barn och flickvän spelar det ingen roll... Nej! Min dag började bra så då ska den ta mig tusan sluta bra också! Ikväll är det Jag som ska få egentid må ni tro! Tappa upp ett hett bad, lägga ansiktsmask och njuuuuta! Mammor förtjänar sånt. Oh, nu somnade gullesnuttan. Nu hoppas jag bara på att de kommer hem tyst och inte väcker henne.. Då får dom det inte lätt, haha! Jag måste ju "vila ryggen" när de kommer tillbaka sen! Själv göra, själv ha! Eller hur?! Haha.

Kommentera här: