`Mardrömmar´

Jag irriterar mig verkligen på att vakna upp mitt i natten, vakna av att man är alldeles kallsvettig och hjärtat står mig upp i halsen. Andetagen är tunga och oregelbundna, man får andas lugnt och fint för att man ska komma över händelsen. Ibland måste jag to.m tända lampan för att jag ska kunna vakna till och verkligen veta att jag vaknat upp i verkligheten från drömmen..

Idag ska vi ta oss en tur hem till Mikaela och se hur hon bor, vi ska möta upp Ela här utanför också som jag skrev igår för er som läste då. Var lite tur idag, snuttan vaknade vid nio så idag har vi lite mer tid på oss än vanligt, hon brukar alltid vakna vid klockan tio annars och då är det inte mycket tid som återstår. Nu sitter vi och äter frukost iallafall och jag väntar på mitt morgonkaffe som ska drickas med njutning. Efter kaffet och frukosten blir det att göra iordning sig så att man inte kommer med morgonfrisyren som jag ser ut nu, haha! Ska ta på sessan lite kläder också och göra henne färdig med för avfärd, ska packa en skötväska också + att jag nog får ta med mig lite mellis till henne för idag var det ingen hit att äta frukostl.

Nej frukosten väntar och mitt kaffe. Ha en bra dag.

Kommentera här: