Världens bästa dotter.

Tänk vad tiden går, det var inte alls länge sen som min lilla dotter kom till världen och vi fick se henne för första gången. Det var ett ögonblick i livet som jag aldrig kommer att glömma! Även om lustgasen gjorde mig lite snurrig så finns det inget bättre ögonblick än när de lägger upp ens bebis på bröstet, vilket i detta fall var Paulineh ♥. Det var en stund i Jimmies och mitt liv som bara vi fick uppleva tillsammans, en stund av evig lycka! Idag är hon 1år, 2månader, 7dagar & lite mindre än tre timmar gammal. Att få se henne växa och göra alla framsteg det är minnen som aldrig försvinner och det har etsat sig in i hjärtat så hårt att bara se henne sova gör mig tårögd! För oss är hon vår eviga lycka, våran perfekta dotter! Världens bästa dotter! Alla föräldrar älskar nog sina barn lika mycket som vi älskar våran dotter och tycker att dom är lika perfekta som hon. Att vara förälder är faktiskt det bästa jag har varit med om, även om tiderna har varit extremt jobbiga, hemska rent sagt ibland! Men jag har aldrig ångrat att min dotter kom till världen, aldrig sagt att jag önskar att det aldrig hänt. Hon är vår, liksom era barn är era.  Min dotter är det första jag ser på morgonen och det sista jag ser innan jag somnar in för natten. Jag är så glad att jag har en dotter som Paulineh, en dotter som alltid kramar mig godnatt innan vi somnar, en dotter som alltid vill vara vid min sida hur hon än mår, en dotter som skänker mig skratt och glädje varje dag, men också tårar och trötthet. Jag kommer att vara vid min dotters sida tills jag tar mina sista andetag, vill ödet något annat är det en sak man får ta då. Jag älskar livet här och nu, jag älskar min dotter och min sambo mer än vad jag älskar någonting annat! Mitt liv är inte perfekt, men utan min lilla solstråle skulle mitt liv inte vara sig likt!

Kommentera här: