Flyttning pågår (påväg?)!

Japp, flytt upp över öronen på mig. Det blev en sen kväll igår, men vi har fått bort alla kartonger nu. Det är möblerna kvar och lite småplock nu, men det ska vi nog hinna få bort allt idag. Jag har precis matat Diesel en omgång och nu kan jag inte somna om. Tänk om man kunde somna om lika lätt som den prinsen? Haha! Nej. Jag får nog slå på en film att titta på och se om jag somnar lättare utav den. Pappa sa igår att Diesel är lätt att söva, eftersom han lyckades söva honom i sin bilbarnstol när kvällsfikat var, precis innan vi blev hemkörda till Prästgårdsgatan igen. Men det är på Kostigen 2 som jag trivs bäst, jag trivs som fisken i vattnet!

Nyrenoverat badrum, nytapetserade barnrum, hall och kök. Det kan inte bli mycket bättre! :) Supersnyggt var det också. Jag hann plocka in lite saker i köket igår och lite utav Diesels kläder fick jag in i hans garderob. Lite lyx, men det är bara han som har garderob på rummet, haha! Vi andra får dela på jätte garderoben. Nä. Nu är klockan kvart över fem, jag måste försöka få mig lite mer sömn annars kommer jag aldrig att kunna flytta och fixa idag! Ska gå bort direkt efter frukosten nämligen och om jag känner min lille prins rätt, är det snart dags för den, enligt honom iallafall. :) Tjing tjing.

Kommentera här: