Godagens!

Trött, deppig, hängig och så sugen på att säcka ihop! Mja, iallafall så som jag kände förut, men inte nu längre. Nej. Jag tog mig i kragen, tog med mig båda barnen för en liten bad/dusch stund. Uppskattat av allihopa. Diesel somnade dock innan jag hann att torka färdigt honom. Därför ligger han nu naken, inlindad i sin handduk, på soffan. Paulineh gick runt och sa nam nam, så hon fick några kex så nu är även hon lugn. Och jag känner mig som en ny människa! Tänk vad mycket en liten duschstund kan göra för än. :)

Och för att uppdatera er om Diesels läge så är allting bra. Hans kulor var på sin rätta plats imorse, så jag antar att det var något tillfälligt. Men att tarmen har vridit sig, kan jag inte riktigt än svika, då han grät rätt sp rejält när han bajsade samt när jag tog febern på honom! Jimmie försökte lugna ner mig med att säga att han kan ha bajsat för snabbt och sår kanske uppkommit. Vilket också kan stämma. Intalar oss det tillsvidare...

Igår var det dags för skolfotograferingen för dagiset, men denna gången kunde man inte förhandsgranska bilderna utan nu är det bara vänta tills de dimper ner i brevlådan. Jag ser fram emot det ska ni veta!! Hihi.

När vår minsting har vaknat ska vi göra lite nytta tycker jag. Dammsuga, och plocka upp alla leksaker ifrån golvet. Och göra fint i hallen uppe, även i barnens rum. Fota allt som ska säljas på tradera också. Nej. Nu ska jag och Nineh lata oss lite framför tv'n. Tjabadoooo

Kommentera här: