Tid att tänka

Jag vill ta en paus, jag behöver ta en paus från vardagen, från barnen - ifrån allt och bara få tänka, vila ut. Nej, det är inte möjligt. Inte just nu, och det är nu jag behöver det. Jag lägger det bakom mig för det händer inte.

Maten är i ugnen, vi skulle ha väntat tills halv två med den, men både jag och min lilla tös blev så sugna! Rotfruktlåda med klyftpotatis och tomatdekor. Mmm.. Det luktar så gott i hela köket nu och om 20 minuter är det klart! Iallafall vad jag vet, så ska det vara klart då. Haha. Vi hoppas på det, för vi är jätte hungriga. Diesel ligger och sover, i vagnen. Paulineh är också trött, hon vet nog inte om hon vill äta eller sova. Springer till soffan, lägger sig och efter någon minut så kommer hon ut i köket, kikar in i ugnen och sedan går tillbaka till soffan. Jo, visst är hon söt. Mammas tös ♥. Diesel åt en hel portion gröt i morse klockan halv nio, men vid tio var han hungrig igen och åt 100ml ersättning. Sen så somnade han.


Oj. Ska duka fram nu. Tjing.

Kommentera här: