Underbara helg, med min vackra familj.

Skriver ett snabbt inlägg, då jag strax ska göra min kära familj sällskap i tvrummet. Danskväll, blev det visst. :) Tänkte bara uppdatera lite, hihi. Kände ett himla bloggsug, då min älskling gjorde nytt kaffe, i en ren kaffebryggare. Han avkalkade den nämligen idag, och jag säger då det! Att jag ens druckit kaffet som runnit genom den skitiga kaffebryggaren! Det var ungefär ett år sedan vi gjorde det sist och fy vad skit det var där i.. Men nu är det gjort. Och min underbara man tog sig an all tvätt som nu låg på hög. Så skönt! Haha. Bävade för den högen faktiskt. Men men.

I går köpte vi en panda dräkt till Diesel utav en vännina, och han är så himla söt i den, och den sitter helt perfekt (nästan lite tajt) även att det är trl 74. Han börjar visst närma sig strl 80 nu. Så fler kläder, i strl 80 har kommit fram. Ja, Paulineh hade ju den storleken när vi började planera en till, och när jag var gravid. Så det kommer fram, och väcker underbara minnen från hennes lilla-barn-tid. :) Och igår fick jag lite ensam tid med Paulineh, så vi tog stunden i akt och lekte på hennes rum. Med alla hennes leksaker, och oj vad leksaker hon faktiskt har! Fast det hon tyckte bäst om, var att leka att hon stekte ägg. :)







Bjuder på denna fixade bild, på mig och min underbara man ♥.

Kommentera här: