Ponnyridning såhär på kvällen

Sitter på Paulinehs rum och myser, medans de två trollungarna leker. De är verkligen som ett tillsammans, även om det då och då blir tjiv. Men så är juh syskonkärlek. Hihi. Och innan så var vi iväg och red ponny. Haha, nej men Diesel tog en provtur på Paulinehs gunghäst och han fastnade för den direkt! Så jag tror bestämt att vi får köpa en till Diesel med. Som låter, för det gör den lite speciellare.

Och jag sa juh, eller lovade att jag skulle visa vad för kläder som skulle bställas, men läget är så att det inte har blivit beställt några kläder alls. Dels för att det tydligen ska öppna en ny butik i Vimmerby, berättade min kära vän idag. Och dels för att det är så mycket roligare att få med sig kläderna hem med en gång! Och så slipper man juh betala frakten hem, förutom bensin kostnaden då. Haha.

Så jag tror att vi, jag och Jimmie tar en tur på stan imorgon medans barnen är på dagis för att kika lite. Idag passade vi nämligen på att handla lite mat m.m då barnen var på dagis och det är så mycket enklare att handla utan barn! Förutom att man måste stressa sig lite för att hinna hämta barnen i tid på dagis..

Men vi får se. Allt hänger på hur trött mannen är när han kommer hem, och vilken tid han kommer i säng. :) Hur som så älskar jag honom lika mycket för det ♥.


Här får ni en bild på vår ponnyridande kille ♥ (Paulineh tycker inte om att vara med på bild..)

Kommentera här: