1års dagen närmar sig!

Ja, Diesel 1års dag närmar sig med stormsteg och det är bara 2 dagar kvar nu! Stressen har kommit. Och jag velar fram och tillbaka om jag ska ha kalas eller inte. Visst vore det skoj med både släktkalas och ett barnkalas. Barnkalas vore enklare, för det skulle jag kunna ordna även om Jimmie jobbar, då han inte är så förtjust i kalas.. Men släktkalas vill jag gärna ha med han på, och han själv vill vara med iså fall. Men jag hoppas vi kan ha kalas på ett eller annat sätt. :)  Och det mesta beror på hur Jimmie får jobba i framtiden.

Annars går livet bara framåt. Och redan nu börjar jag fila på ett CV och jobbansökan. Tiden till april går fort. Jag vill ha ett jobb! Jag klarar inte av att gå hemma längre, det gör mig nästan galen! Men men..

Nu ska jag återgå till mitt broderi och lugna tankarna och själen. Mycket avslappnande. Tackar jag min älskade man för, som köpte till mig ♥ Han vet vad som gör mig avstressad. :)

Tjing tjing.

Kommentera här: