saknar att umgås med familjen.

hallå i stugorna. det blir inte så ofta man skriver längre som ni kanske har lagt märke till? det finnt liksom ingen tid. är hemma halv sju på kvällarna och vid sju går hela familjen till sängs. barnen och mannen träffar jag som mest 1 timma om dagen och jag måste säga att det gör ont i mig att ha det så. både jimmie och min mor anser att det inte är värt det! och ibland tycker jag likadant men säger man något så får man skit för det.så jag håller tyst och ser glad ut... jobbet i sig går enklare och jag har redan fått några avtal, vilket jag själv trodde skulle dröja. så är det. just nu sitter jag och väntar på bussen som kommer om ca fem minuter. köpte en hunger control bar som blir min frukost eftersom jag inte kan äta på morgonen.. nej nu ska jag avsluta. ha de fint tills vi hörs igen. ciao

Kommentera här: