Kylig onsdags morgon.

Idag var det kallt att gå till dagis, det höll både Paulineh och Diesel med mig om. Men de fick åka vagn idag, annars brukar de gå varje morgon. Vid halv två ska jag hämta hem dom. Hade hemuppgift idag, men passade också på att fixa lite här hemma.
 
Dricker just nu mitt kaffe, men ska snart uppdatera min scrapbooking blogg. Kanske inte så intressant för er som inte har det  som hobby, men för er andra - njut! Förra fredagen ville de att jag skulle ta med mig lite till Miroi för att demonstrera vad jag sysslar med, och det gjorde jag självklart! Även de andra i gruppen fick göra varsitt, och för det fick jag 30kr/kort. Så tjänade lite. ;) Haha! Men återigen ett tecken på att det är något som jag faktiskt kan syssla med i framtiden och kanske to.m tjäna några slantar på det.
 
Men men. Har tyvärr inte mycket att skriva idag, mer än att saker och ting har förändrats i familjen..
Och hur framtiden blir är helt oviss just nu.. :( Orkar inte prata om det mer....
 
 
Mina älsklingar gör min dag ♥

Kommentera här: