Föräldrasamtal i efm.

I eftermiddag är det föräldrasamtal på dagis för Paulineh och Diesel. Så både min mor och far kommer in, Paulineh ska åka buss med mormor medan Diesel får ta en promenad med morfar. Jag hoppas på något positivt, men med tanke på hur Diesel har blivit så vet jag inte.. Förutom alla hans framsteg, vilket han har gjort väldigt många och väldigt bra! :)
 
Annars idag vaknade jag vid halv fem, somnade om för att sedan vakna vid fem, låg kvar och tittade på tv och när alarmet gick vid halv sex steg jag upp. Kort därpå hörde jag tå duns och sedan små trippande steg ut i hallen. Det låter så mysigt, hihi.
 
Nu försöker jag få i mig lite frukost, vilket inte är det lättaste. Fy! Men igår kände jag att kroppen inte orkade med en del dag utan att äta. Det slutade med extrem huvudvärk och illamående när jag kom hem, så illa att jag knappt kunde äta middag under eftermiddagen. Så idag SKA jag bara få i mig något, och så har jag med mig drickyoughurt som jag ska ta på lunchen.
 
Nä nu går visst klocka..

Kommentera här: