Dåligt med inlägg

Ja, jag är inte så bra på att underhålla mina bloggläsare längre. Och oftast beror detta på att mannen just nu jobbar efm. Det blir inte mycket ledig tid för att sitta vid datorn minsann. Det är full rulle här hemma, om inte på barnen, så på mig. Det är så många bollar i luften nu att jag nog inte kan fånga dom när de kommer ner igen.
 
Men ikväll mår jag inte så bra. Haft en hemsk magsmärta i några timmar, kunde inte ens ta mig ur sängen förut när jag nattade barnen. Usch. Å andra sidan är det lite bättre nu, kändes bättre när jag fick sitta upp. Nu väntar jag på göbben min så jag hinner tjöta lite med han innan vi med nattar oss själva. Det brukar inte ta några tider, haha. Önskar att han kunde börja jobba helg igen, det var så skönt att få va med honom varje dag i veckorna. Dock lite tråkigt att man inte fick se honom på hela helgen - och  tror man blev lite bortskämd av ekonomin där med.. Ja ja ja..
 
 
Hade min kära kusin Rebecca på besök imorse med, mycket tjöt och prat. Känns bra att man kan prata av sig med någon, och jag tror hon känner likadant. :) Mycket berörande saker vi pratar och diskuterar om. Men sånt behövs. Önskar man hade någon man alltid kunde prata sånt med, okej, visst kan jag prata med Jimmie om Allt, men ibland vill man ha någon utav samma kön att prata med, hihi.
 
 
Nej nu får jag nog avrunda och nu har ni fått höra lite ifrån mig. Tjingen.

Kommentera här: