Förkylning som sitter i..

Alla i familjen är så gott som utan förkylning utom lilla mammsen, såklart! Enda veckan innan Diesel födelsedagskalas och då är man så förkyld och orken ligger på noll fastän är det mycket man ska hinna med innan lördag. Jaja, det är bara onsdag idag men imorgon är jag inte hemma och att göra en lite större städning med barnen hemma är faktiskt lika med noll - vilket somliga har svårt att förstå. Men jag fixert nog. Supemommy!
 
Barnen är på dagis, har varit det hela veckan eftersom de nu inte är förkylda längre, tack och lov. Jimmie har också varit på jobbet hela veckan. Det är så underbart att se när barnen kryper upp hos sin far när vi väcker honom ♥. Diesel somnade t.om bredvid han förut, haha. Så nu behöver han inte sova på dagis lille mannen.
 
 
Nej jag täkte faktiskt bara skriva en liten snabbis här idag så ni vet att vi lever och mår hyffsat bra iallafall. Det har inte hänt så mycket nytt sen senast kan jag också meddela. Förutom att min far och min älskades saker kom hem ifrån tradera igår, haha. Trodde det var paket till Diesel ifrån farfar först, för det var precis lika dan stil på texten som han har (mycket fin, extremt svårläst skrivstil). Så de fick öppna det, men till vår förvåning låg där ett sprillans nytt bränslefilter till volvon, haha! Så jag antar att mannen min ska byta det på bilen nu i helgen?! Duktig ♥.
 
Har idag städat mittengarderoben i hallen, och börjat i tvättstugan, men får fortsätta och hoppas på att man hinner klart medan barnen är på dagis. *puh*

Kommentera här: