Måndag.

Solen skiner och det är måndag idag. En vecka tills jag (förhoppningsvis) får gå prova-på-studierna på folkhögskolan! Ja, jag vet jag tyckte det var onödigt bla bla bla, men man kan faktiskt ändra sig! Varför ska man bara gå hemma när man kan komma ut och träffa folk? Jag behöver det också! Den sociala biten i ens liv är jätte viktigt och hur mycket folk träffar jag när jag sitter hemma? Just det.. Ingen!
 
Och så kommer jag gå tillsammans med min vän Sofia på folkan så det känns bra, har även pratat med yrkes- och studievägledaren Anne och hon sa att hon kommer finnas där som stöd om jag skulle behöva lite backup någongång. Dessutom är det nog bra för min panikångest om jag lyckas ta mig dit och vara där! Ett otroligt stort steg för mig och jag är inte 13år längre...
 
Nu är det bara upp till min handläggare på AF om hon är med på att jag får gå dessa prova-på studier, man vet ju aldrig med dom - de har ju ändrat sig förr.. Aja vi får se..
 
Som ett eget lycka till, till mig själv köpte jag en klocka och ett par nya skor idag. Tyckte att jag förtjänade det! Mina nuvarande skor har gått sönder ännu mer, så snart går jag helt på backen och det känns inte så kul!
 

Kommentera här: