Det närmar sig!

Huja! Nu är det nära! 12 dagar kvar innan hemsidan öppnar och än är det lite kvar att stå i.
Nästa vecka är det bankärende, ett företagskonto m.m ska göras, även lite mer material ska inhandlas.
 
Och jag har hittat så mycket som jag bara måste köpa hem till mitt kontor! Haha.
Dels ska jag så småningom köpa in smyckesdisplayer till mina halsband, armband, ringar och örhängen, vilket kommer kosta en hel del.. Men får väl köpa in lite i taget. Det kostar att driva företag..
Skatten ska betalas, momsen ska betalas, material ska köpas in, hemsidan ska betalas osv osv..
Men inte många företag som går plus i början så jag får väl va nöjd över det lilla, vilket jag är! :)
Vad ska man annars vara när man äntligen fullföljer en dröm?!
 
Och jag har äntligen kommit underfund med hur jag ska sköta min bokföring, haha.
Det tog ett tag, men nu har jag bra kläm på det!
 
Nä nu måste jag jobba! Passa på medan barnen sover..
 
 
 
 

Kommentera här: