Mindre än en vecka!

Ja, 5 dagar kvar tills min webbshop öppnar! Och jag känner mig allt  mer  taggad för det. Speciellt när jag har min sambo på min sida. Dock känns det lite nervöst att jobba samtidigt som jag har barnen hemma. Märker redan nu hur det är, går inte lämna dom en sekund innan de är i luven på varandra! Det skriks och slåss, men jag får stå ut, vad mer kan jag göra? Haha. Behöver ju inte sitta vid datorn 24/7 iallafall, och det känns bra. 
 
Idag när jag gick upp var jag otroligt trött, kunde knappt lämna sängen. Vet inte vad det var.. Så brukar det aldrig vara. Men efter morgonkaffet, och barnens glada skratt och tokiga berättelser kom jag igång och nu sitter jag här i fullt kör. :) Vi ska strax hoppa in i duschen, tänkte skriva av mig lite och påminna er om min webbshop. Ska även plocka in lite i diskmaskin så hemmet inte kommer på efterkälke.
 
I söndags var det bara en månad kvar till julafton och hela familjen längtar! Barnen längtar till jultomten och gissa vad mer? Jo julskinkan och pepparkakorna! Haha. Det är våra barn, det.
 
Själv längtar jag efter lugnet. Barnens förväntan innan tomten kommer och all god mat jag ska tillaga åt familjen, morfar och farfar. :)
 
 
 
Hemsidan fick bli lite julfin också..
 

Kommentera här: