Jag hinner inte..

Nej jag hann inte att lägga ut bilderna från semestern som jag sa att jag skulle försöka med, men vi får se om det hinns med idag. Det är fullt upp här hemma fastän jag inte jobbar utan har sommarlov ett tag till. Men hemmet ska också hinnas med och barnen. Igår städade vi under förmiddagen och jag måste erkänna att det är lite för varmt för att vara ute. Man blir så slö.. Mycket skönare att vara inomhus. Men visst vi är ute också, mot eftermiddagen/kvällen. Idag ska jag tvätta, så då kommer vi att vara ute en hel del för jag vill gärna soltorka tvätten. Har dock lite att göra innan, lite jobb faktiskt ;) . Det blir lite då och då, men jag klagar inte!
Det är roligt att jobba, med mitt jobb.
 
Igår fyllde vår tjejja hela 5år! Förstår inte vart dessa fem år har tagit vägen! Fem år sedan vår tösa kom, fem år sedan jag förlöste mitt första barn.. Hade lite kalas igår med mormor, morfar och moster Therese med barn. Åt tårta, drack kaffe och åt lite kakor. Tösan blev himla glad över sina presenter :). Den 2.e augusti blir det ännu ett kalas med lite fler människor på besök.
 

Och eftersom jag är lite seg med semesterbilderna kan jag lägga in några små, försmak, smygtitt..
 
 
 

Lite blandade bilder, inte i ordning men som sagt en liten förtitt, haha.

Kommentera här: