Igår kom våra ringar..

Den översta.
 
Kanske ska säga god morgon också. Jimmie väckte mig vid halv fem, strax innan han åkte till jobbet och då när alarmet ljuder ca 1½ timma senare  är man väldigt trött.. Haha. Men barnen vaknade till efteråt. Så nu äter de frukost och jag dricker kaffe. Idag är det en himla massa pappersarbete att fixa, allt ska va färdigt när jag åker till Skatteverket (ja, det blev ändrat så den 9.e ska Jag dit istället). Mycket papper. Många pärmar och papper att gå igenom.. Upp till huvudet. Fast å andra sidan brinner jag för mitt företag så jag klagar inte. Har även börjat fixa till marknaden, mina smyckesdisplayer, så nu ska jag bara ställa upp allt och fota för att komma ihåg hur allt ska va på marknaden. Det kommer gå i matt svart kan jag avslöja. :)
 
I eftermiddag ska Paulineh och jag gå hem till Cassandra och leka. De lekte lite i fredags innan vi åkte, då Cassandra kom hit. Sedan hade vi lite lekkamrater hos oss igår (ute) som de lekte eller bråkade lite med ;). Men det är roligt att de börjar få lite kompisar. Dock släpper jag inte iväg barnen ensamma, jag måste vänja mig lite  vid livet här, haha. För er som inte vet, så är Cassandras mamma och jag vänner sedan ett xx antal år tillbaka. :) Och så brukar grannpojkarna komma hit för att leka, samt vår hyresvärd Patriks barn någon gång.
 
På lördag ska jag ev. ut med Sofia (Cassandras mor) samt en till mamma härifrån Frödinge. Det ska bli jätte skoj! Var så länge sedan jag var ute och tumlade runt, speciellt i lilla Vimmerby. Sist var ju innan jag var gravid med Paulineh. Tiden går.. Haha. Men jag behövert!
 
Nu ska jag göra ve mig och se till att mina pussungar äter upp sin frukost. Ciao.
 

Kommentera här: