Regnig torsdag, sista denna september.

 
 
 
God morgon i stugorna. Idag kikade jag ut genom dörren när jag lät katterna gå ut och det öste ner med regn. Som tur var plockade vi fram de fodrade regnkläderna igår och vi glömde inte att ta hem dom när vi gick ifrån förskolan. Så det blir att gå i regn idag med, men varken jag eller barnen klagar för det.
 
Igår gick vi och la oss tidigt efter en skön dusch. Jag hade inte planerat att somna men eftersom det var så lugnt och skönt i huset så somnade tydligen jag med. Vaknar sedan vid halv tio och kunde inte somna om förrän strax innan tolv. Och sedan klockan tre har jag bara vände och vridit på mig, servat Diesel med vatten då han ropat titt som tätt. Så det var tröttsamt att gå upp idag strax efter sex, men vad gör det. Barnen är så himla glada att vi snart (om ca timma) ska gå till förskolan. Så jag får pusta ut när barnen är där, haha.
 
På måndag ska Diesel med sin avdelning på teater, trots att han egentligen inte går på måndagar så fick han följa med. Så jag och tösan blir själva mellan 9,15 - 11,15 . Vet inte vad vi ska ta och hitta på då, men vi kommer nog fram till något då.
 
Sitter i alla fall och dricker mitt morgonkaffe nu och det behövdes verkligen. Hur skulle jag klara mig utan kaffe?!  Haha. Jag är starkt beroende av det i dagsläget. En vardag utan kaffe skulle Inte fungera för mig. Så ere..
 
Nej nu ska jag njuta lite till innan det är dags att göra iordning sig och gå. Ciao.
 
 

Kommentera här: