Och återigen var det måndag.

Samma visa även denna måndag, den gillas inte! Dessutom är det himla grått ute så motivationen är på noll. Jag sitter just nu och dricker min sista kopp kaffe för denna dag. Barnen är oense - skriker åt varandra och spottas(!) Tålamod är bara förnamnet man får ha i denna familj med våra barn. Antingen vill P bara bestämma, eller så förstör D hela leken.. Ja ni förstår.. Kaos.. Måndag alltså..
 
Imorgon eftermiddag kommer det en och ska kolla på syskonvagnen för ev. kök. Den är lite använd och därav hoppas jag att köpet blir genomfört för lite pengar är aldrig fel.. Sedan ska vi försöka få sålt på vår elgräsklippare, vi behöver ju ingen här där vi bor nu eftersom vi hyr och får gräset klippt och flyttar vi till hus köper vi givetvis en bensindriven. J frågade om vi skulle sälja våran ordinarie kompivagn, men den kan vi inte sälja än, då jag inte riktigt kan släppa tanken på bäbisar än ;) Hahahaha. Detsamma gäller barnstolarna, babyskydd, bärselen m.m.. 
 
Jag tar nog med mig barnen ut i eftermiddag på en lång promenad - vi får trotsa regnet och vinden, kylan. Motion skadar aldrig och jag måste börja forma kroppen till sommaren (och min bikini). Om det blir någon sommar. 
 
Vi kunde inte ta ut Cadillacen denna helgen som var heller då det var snö(!!!!) ute när vi vaknade i lördags. Så vi hoppas på bra väder (alltså ingen snö eller regn vill säga) för att rulla ut den tills nästa helg.. Men vi lyckades få igång den i lördags när vi var där,  efter några snapsar bensin samt så bytte vi fördelarlock och tändkablar, så nu misständer den inte längre utan går som en klocka (nej, den tickar inte!). Vad vi saknat Elvis! 
 
Denna vecka hoppas jag på att jag får några paket i brevlådan också. Haha. Har beställt en hel del som jag gärna vill ska komma hem nu. 
 
Jag skriver inte mera nu. Det blir lite grötigt i hjärnan känner jag - men barnen har lugnat ned sig nu i varje fall.
 

Kommentera här: