Väntar effektivt

Tisdag och solen skiner. Väntar på ett samtal. Idag åt vi lunch utomhus, jag och mannen i mitt liv - Jimmie alltså. Tänk att man kan älska en person så mycket! Det känns så overkligt att han är min och att vi levt ihop i över 7år. Vart tog tiden vägen? Mycket har hänt, men våra känslor finns kvar och kommer alltid att göra. Jag tror ingenting kan ändra på det vi, han och jag, känner för varandra..
 
Men nog om kärleksprat. Som sagt väntar jag på ett samtal. Barnen ska hämtas senast fyra idag. Jag kanske borde tagit mer tid? Tänk om de beslutar sig för att inte ringa förrän fyra? Hujedamej.. 
 
Solen är varm men luften är kylig. Jimmie satte upp, eller bytte(?) gungor idag vid lekställningen här utanför så vi är nog ute i eftermiddag innan vi ska in för lite mat och duschning. Man hinner inte så mycket när man hämtar dom så sent. Men när solen är framme passar vi på att vara utomhus så mycket det går. 
 
Denna bild älskar jag! Bilden på min familj, på de som betyder mest. Mina ♥ . Dessutom får den mig att längta till sommaren. Jag längtar nästan tillbaka till sommaren som var, när vi gick där på Rottneros park. Det var fint. Mysigt på ett visst sätt. Varmt. På denna resan var jag väldigt kissnödig kommer jag också ihåg och inte fanns det en enda toalett förrän vi kom fram till parken, haha. Men minnen allstå. Vilka minnen ' 
 
Nu ska jag avsluta. Ser att mottagningen på fonen inte är den bästa just här.. Måste skifta.. Ciao
1 Ida Nilsson:

skriven

Jag håller med dig, älskar kort bakifrån. Vet inte varför, men det är någonting speciellt med det :) Kärleksfullt!

Svar: Ja det är det. Mystiskt på något vis och kärleksfullt som du beskriver. :) Som om man får se "livet" från en annan sida.
Jessica - 25 - Mamma - Fästmö

Kommentera här: