Jag tackar för det goda ordet

Har precis tagit paus ifrån skolan och tog den vanliga förmiddags promenaden med Lovis. Alltid lika uppfriskande. När vi var ute mötte vi också en gubbe med en annan vovve, en tik det med (kan tillägga att Lovsan löper så hon känner sig lite obekväm med andra tikar just nu) så det blev ett hopp och två små skall. Men det är ju normalt i denna tid. Den andra hunden var hur som helst en valp, 8 månader och ville inte riktigt sitta, hehe - fast å andra sidan ville inte Lovis det heller idag, ja hon brukar det annars, tror det var lite för blött och kallt på marken. 
 
Vi pratade lite och strax innan min mobil ringer och avbryter vårt samtal, säger han "det märks att du och din sambo kan med hunden och har bra pli på henne" den kommentaren tackar jag för. Ja, han är den första som sagt så till mig och för er som inte vet, så är jag ej uppvuxen med hundar (hade ju vår busige Chuck för 4år sedan men han kunde ju inte jag ut och gå med) J å andra sidan är uppvuxen med hundar. 
 
Ja, jag faller för sånt smicker ;) 
 
 
 Vår Lovis är bedårande!
 
 
 
Jag ville bara dela med mig utav detta för gubben var trevlig, hans hund och det var ett trevligt samt intressant samtal vi hade. Tills min mobil ringde, det var min mor som undrade om vi ville köpa hjortkött, hehe. 
 

Kommentera här: