Saknar dig!

Ja, nu har det snart gått 5 hela dagar utan min älskling och det känns hemskt! Jag saknar honom så! Vet inte vad jag ska göra när jag inte har han i min närhet, Jimmie älskling, fan vad jag älskar och saknar dig. Usch! Det enda jag vill nu är att få åka hem till våran lägenhet och gosa ner mig i din mjuka, varma famn. Det finns ingenting mer jag önskar, bara det! Dig, mitt allt. Faaaan vad jag längtar till morgondagen. Då jag får åka hem, då jag får träffa dig min älskade. Trodde aldrig att det skulle kännas såhär att vara utan dig, det gör för jävlgit ont rent ut sagt. Fyfan! Jag tror att jag äntligen har insett vad du verkligen betyder för mig älskling, du betyder verkligen allt för mig. Du är hela mitt liv - No mather what! Utan dig skulle jag inte orka mer, min Jimmie, mitt allt helt enkelt!  Jag vet inte vad jag ska skriva nu heller, haha allt som är i mitt huvud just nu är Jimmie Jimmie Jimmie. Bara bara Jimmie, min bara min älskling och sambo.


Tack för att du är min.

Kommentera här: