Ringa till sjukan..

Imorgon får jag ta och ringa till sjukan, har varit inne och läst på ltkalmar.se och det stod att om bettet var i handen
och om det var en aning djupt och om det var rätt och svullet runt såren skulle man ringa in så fort som möjligt.
Tydligen är kattbett farligare än hundbett.. Jag är ganska orolig eftersom det gör mer och mer ont för var tid som går, dessutom känns det som om handen svullnar mer och mer. Det kan inte vara bra!
Så här illa var det inte när jag blev biten förra året, då gíck de över ganska snabbt.
Dock har jag bestämt att jag ska vänta tills imorgon ifall det skulle bli bättre av någon anledning.
Känns dumt att ringa i onödan. Så det är bara att vänta och se vad som händer.
Eftersom jag är känsligare nu och mer påtaglig av saker och ting så låter detta med kattbett inte alls bra.

Funderar på om jag ska lägga lite is på handen, stod ingenting om att man skulle eller inte skulle göra det.
Kanske inte är så bra, då ser jag ju inte om de är svullet imorgon. Åh. Vad jobbigt det är!
Min högerhand förmåga är nedsatt med 80% nu. Blää vad jag inte gillar det!! Nu ska jag kolla på sjukhuset.
Ha det bra sålänge, så skrivs det säkert mer imorgon.
1 Manda:

skriven

Haha tusan bor ni så nära:P haha jag bor på smedjegatan, gästgivarhagen du vet:)så det var ju inte alls långt ifrån.. Jag har typ pendlat mellan lägenheten och tempo de senaste dagarna:P haha vaggar som en anka.:D

2 sofia:

skriven

Hur gick det sen då gumman min? Blev det bättre eller blev det sjukan? Nyfiken! Hör av dig =) pussis <3

3 ia:

skriven

Nu får du ta att uppdatera bloggen snart! Va lääänge sen nu ju och man vill ju veta hur det gick med handen =p pussis <3

4 sofia:

skriven

vart har du tagit vägen gumman min? Inget inlägg på HUr läääänge som helst och inte på msn.... orolig! Love you <3 Pussis

Kommentera här: