Hjälp!!

Idag är en dag som alla andra dagar förutom att jag inte har orkat göra någonting.
Badade med lillsnuttan och hon tycker det är så roligt att få plaska i vattnet. :)
Annars har jag bara gjort vardags sysslorna, diskat och lite små plock hemma.
Jag måste ta mig i kragen och söka jobb också. Jimmie ska ta pappa ledigt från Januari
och tills dess måste jag ha hittat ett jobb! Jag har verkligen inte lust att leva på soc.
Jimmie har bara jobb till vecka 42 som det ser ut nu och de är inte bra!
Eftersom Jimmie har fått bra lön och fick tillbaka på skatten vet vi inte om soc kommer hjälpa oss..
Då har vi bara min föräldrapenning och snuttans barnbidrag, hur ska vi överleva på det?!
Har nämligen räkningar på 8000-9000kr varje månad. :(
Känns hjälplös när det gäller dom. Men vi håller tummarna på att han får jobba kvar till jul/nyår.
Jimmie får ialla fall mer föräldrapenning än jag. Jag får bara 4000-4500kr/mån.

Just nu sover älsklingen min, i bärselen såklart. Vill inte vara en millimeter ifrån mammsen. :)
Hon är så förbannat söt! Min lilla tös de. :)

Äh. Har lite att göra nu på datorn faktiskt. In och förnya mitt cv på arbetsförmedlingens hemsida te.x  Haha!

Ha en bra kväll.

Kommentera här: