Regnigt väder.

Hallo. Tänkte slänga in ett inlägg nu när jag har tiden till det. Sessan sitter här bredvid mig så snällt och tuggar på ett rån. Hon tycker verkligen om det + att hon får sitt vatten till. Så duktig min lilla flicka är! Hon står jätte bra själv med stöd nu och håller hon på att ramla eller ska ner så sätter hon sig på ändan. Hon älskar att stå och dansa, har även en video på det som jag tänkte lägga in någongång i framtiden när jag kommit på hur man ska gå till väga, haha. Jimmie och pappa är iväg för att hämta hem golfen som min mor haft ett tag, den är numera avställd och ska köras hit. Sedan ska den säljas!  Vi fick vara hemma för snuttan sov då de åkte och kände verkligen inte för att väcka henne.
Märkte att det regnade förut och det är väl inte typiskt? Haha. Tycker alltid att det har regnat på valborg nu de senaste åren, är det inte så? Antar att gud förlorar många änglar till maj, eftersom han gråter så mycket. ;) Hehe. Skämt å sido. Idag har min lilla Pao inte varit så dålig, hon har knappt varit varm och inte det minsta hängig. Förutom när Jimmie stängde dörren och skulle gå ut - då blev hon mycket ledsen! Pappa får inte gå enligt henne. :) ♥ Och som ni ser har jag trixat lite med bloggen, igen. Vilket inte är ovanligt. Men jag blir nästan aldrig nöjd. Fortsätter att intala mig själv att jag kan göra bättre! Stupid girl..


Min skruttis får avsluta dagen! lσvε lσvε

Kommentera här: