Söndag, vilken lördag!

En snabb uppdatering!

Jimmie håller på att söva snuttan för en middagslus och jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg! Igår var vi i Linköping och halva dan gick ta mig tusan till att leta efter parkering vid Ikea. Fast vi hittade en till slut, allra längst bort såklart! Haha. Jobbigt för mig, men det var iallafall en parkeringsplats. Dessutom  var det ingen hit att gå med klackat när man är gravid, även om klackarna inte var alls höga. Vi tog oss igenom Ikea, Babyproffsen, Toys r us, Jula och Maxi fick de bli en snabbis till också! Ikea och Babyproffsen var helt klart roligast, haha! Vi köpte det vi kom för, skötbord, en ny skötbädd, taklampa och lite annat roligt och det blev mycket billigare än vad vi hade räknat med. Skötbordet fick bli ett hensvik skåp (precis som min systers) men än har vi inte fått upp det, haha. Vi ska ta det snart, eller Jimmie och hans far ska ta sig an det för jag ska njuta av att min sötnos till dotter sover sen. Paulineh fick en julklapp igår också, kunde inte låta bli!! Men det var något hon gillade iallafall för hon fick syn på den i bilen påvägen hem. Näää. Någon som är väldigt ledsen och arg nu, så det är väl bäst att jag byter av gubben min! Ja just ja, jag fick faktiskt ett par skor igår - rosa kängor. :) Jimmie köpte likadana, fast bruna och herre min gud vilka sköna skor! Inte visste jag att sådana kängor var så sköna! Ser fram emot när kylan kommer, för mina fötter lär jag verkligen inte frysa om. Säger tack till min älskling, för det var hans idé att köpa dom ♥ han skämmer bort mig för mycket! Jag vill inte handla en massa till mig själv, för jag känner mig som en ego morsa och DET är jag verkligen inte! Min dotter och min man går först, så det ska vara! :)  Förstår inte mammor som handlar massor till sig själv, att de inte får dåligt samvete?! Visst är det okej att handla något klädesplagg, men massor?! Nää.. Det är inte min stil att va sån iallfall.

Ja.. Hoppas ni hade en bra helg.

Kommentera här: