Torsdag, eller vad säger ni?

Igår fick vi inget samtal, så jag hoppas att de hör av sig idag. Eller imorgon. Idag är det iallafall fint väder, så idag ska det tvättas! Barnen leker, det blev inget dagis varken igår eller idag, för Nineh har inte mått så bra. Haft ont i magen osv. Men imorgon hoppas jag att hon mår på topp igen. Tycker inte om att Diesel är hemma så mycket från dagis, han kommer aldrig in i det och gråter fortfarande när man lämnar honom ibland. Vilket inte är så skoj. Och tyvärr har jag ingen som kan ta Paulineh på morgonen, så att jag kan gå iväg med lillskrutten till dagiset..
 
Igår fick Paulineh ett slott (lektält), och jag har faktiskt aldrig hört barnen skratta så mycket tillsammans, som när de leker i det där tältet. Himlars. Rosa och fint. För en prinsessa måste juh ha ett slott. :)
 
 
 
Men nu gick solen i moln? Undrar om han där uppe såg att jag la i en tvätt i maskin kanske? Fy tusan vad surt!
 

Kommentera här: