Sommar, sommar & sol.

Idag vaknade vi upp till ett mycket fint sommarväder och det bästa utav allt  är väl att det ska hålla i sig hela dagen.
Imorse gjorde jag en liten lyxigare frukost, pannkakor! Det gick verkligen hem hos stumpan. Diesel sov, han sov länge för att vara han. Men alla barn behöver sin sömn. Det är jätte viktigt!
 
Och kan ju fortsätta mala på om Paulinehs napp, för den är som sagt helt borta. Lite gnäll och lite tjut innan läggdags men så fort hon somnat tänker hon inte mer på den! Så vi är alla stolta för det har gått riktigt bra, förvånansvärt bra och ingen utav oss har gett oss i denna kamp, som förälder får man aldrig ge upp!
 
Varje dag är en gåva. I helgen vet jag inte vad vi ska göra, möjligtvis att vi åker ut till pappa, sedan blire nog kalas hos min syster för hennes lilla dotter fyller 1år. Så, snart har vi inga mer "bäbisar" i släkten, inte än iallafall. ;) Detkommermera..
 
Paulineh måste va världens sötaste tjej - för hon är ju en blandning av sin mor och far. ;) Haha. Och Diesel världens sötaste kille.Tillsammans är vi en oslagbar familj på många sätt. Jag är stolt!
 
Trots att vi det senaste halvåret fått gått igenom om otroligt mycket sorg så hoppas jag att framtiden blir ljusare. Det har tärt på hela familjen. Men vi är påväg uppåt igen. :) Vi har en flytt att se fram emot, glada tider, ljusa och varma dagar. Och allt det underbara som händer sen ♥ Lyckliga vi.
 
 
Och när jag lyssnar på Eva Eastwoods låt, Jag är en lyckost, så stämmer det in sååå bra på hur jag känner nu ♥
 
Jag är så glad att Jimmie väljer att umgås med familjen istället för att jobba över och liknande. Han vet, liksom jag att en familj är ett stort mirakel och gåva som man ska ta vara på, annars skulle man nog inte skaffat familj..
 
 

Kommentera här: