Upp och ned, och lite till upp och ned..

Ja det var väldigt! Trodde jag skulle hinna få in bilderna ifrån semestern men det har visst inte lyckats bli av ännu. Det kommer väl i framtiden.. Jag har fullt upp. Planerar inför den kommande marknaden, eller planerar och planerar.. Jag fixar iordning till marknaden! (ta med kontanter för jag tar ej kort)

Men ikväll, gick pulsen upp, ett himla lyckorus i kroppen.. Snart, snart  är det dags. Som vi väntat och längtat. Jag avslöjar inte vad det är ;) . Ha tålamod! Haha. Någon kan säkerligen gissa sig till,
andra har inte en susning (med tanke på det ena och det andra..)
 
Jag har dock inte ork att skriva så mycket ikväll för hjärnan har gått på högvarv hela dagen och äntligen sover barnen och jag kan också krypa till kojs. Natten som var kom jag inte i säng förrän kvart i tre.. Dagarna gör mig uppgiven.. Två barn, 3års trots och 5års trots. Jippi! Varje dag är den andra lik, men ändå olik. Det är bråk, det är skrik, det är gråt, det är tjat, det är gnat, det är "nej jag tänker inte..", det är "mamma, jag är törstig.." , det är himla mycket krokodiltårar. En småbarns mammas vardag med andra ord. :)
 
Nu ska jag inte tråka ut er mer och vi får se när mer blogg inlägg orkar skrivas och när bilder kommer upp. Natti.

Kommentera här: