En ny semester.. En ny sommar.. En ny tid.

Tjfräs.. Skriver i snabbavi, vad jag vet nu. Har inte haft tid att skriva och har inte tid nu heller egentligen men jag kände att jag ville få ur mig lite. Det blev en helt okej midsommar, med brännboll, kubb och god mat. Vi hann i tid fastän Jimmie jobbade sent kvällen innan. Barnen var midsommar fina och likaså deras mor ;) Haha. Vädret var väl inte så härligt varmt och på kvällen kom knotten på besök så en del fick klämma in sig i stugan. Barnen och mammorna vill säga.
 
Fick ordning i tvättstugan förra veckan också. Så det liknar en tvättstuga igen. Är supernöjd med att tvättstugan är lika stor som ett "normalt" rum, där trivs jag med all vår tvätt och alla andra bestyr vi gör/har där inne.
 
I söndags köpte vi en ny telefon till mig, en telefon som jag dreglat över ett tag nu.. Vattentålig och damm tålig.
Och jag är kär i smartbandet som fanns till. Vibrerar i det när de ringer/sms/aviseringar om jag ej har mobilen i heten, räknar steg och vet vad jag gör konstant. Tummen upp för det! Det är 20,7mpx kamera i också. Bra för mig som fotar så mycket, hihi. Provade såklart att ta av mina snuttar ;).

Och i måndags kom skatteverket hem till mig, vi fixade till mina "misstag" och så fick jag mycket bra kritik och de tyckte att jag skött mig bra, och frågetecknen blev uträttade. Nöjd helt enkelt! Så KOM Å KÖP!

 
 
Igår gjorde jag även lite fint på barnens dörrar. Hello Kitty och Spiderman såklart..
 
 
Nu gör gubben min mat, efter en dag med att ha rensat ogräs framför huset. Hungriga!
 
Det blev ett långt inlägg tackvare alla bilder. Men det får ni stå ut med.

Kommentera här: